World clean up day action at Texeira Da Motta, September 16th 2022

The students of 5° Orchidée and their English teacher were proud to take part in « My school Clean up Day » action » last Friday. On that occasion, Anne-Gaëlle, Etan, Katiana, Léo, Ylias, and their team mates collected lots of trash in the playground, mainly candy packagings. Congratulations to everyone and many thanks to Mr Enilorac who joined us in this great action.

Les élèves de la 5° Orchidée et leur professeur d’anglais étaient fiers de participer à l’action « My School Clean up Day » vendredi dernier. A cette occasion, Anne-Gaëlle, Etan, Katiana, Léo, Ylias et leurs co-équipiers ont ramassé, entre autres, de nombreux emballages de sucreries disséminés dans la cour de récré. Félicitations à chacun d’eux et tous nos remerciements à Monsieur Enilorac qui s’est joint à nous pour cette superbe action.